8/28/2011

Beaturi Bune si Nebune...



Incercand sa caut pe youtube ceva muzica noua ( ca mai nou asa ascult, mi-e prea lene sa pun muzica noua in winamp :)) ), am dat de melodia de mai jos. Am ascultat-o si mi-a placut la nebunie vocea fetei ( Anna ) si am cautat mai multe piese, ca intr-un final sa ajung pe Rockitpro .


Nu ma plateste nimeni pentru reclama, dar ce e frumos, trebuie impartasit. Iar beaturile de acolo sunt pur si simplu dementiale, unul mai tare ca celalalt. Ce e si mai interesant, ca se pot cumpara beauturile pentru a le putea folosi dupa bunul plac. Exact asa a facut si Lil' Mike ( de care nu am mai auzit pana acum, dar pare ok :) ).

In alta ordine de idei, am downloadat cateva din piesele care mi-au placut si anume cele de mai jos. Daca cititi cumva acest articol, aruncati o privire si pe Rockitpro . Nu aveti nimic de pierdut, ba din contra. Eu deja's fan.

Anna - Can't Back Down


Marka (HookStarz) - My Way


Anna - So Gone


Anna - So Good


Anna - It's Your Time


Marka (HookStarz) - Draped Up



Rock it production

0 comentarii:

Post a Comment