8/24/2011

Trucat sau nu???




Intrebare de baraj :)) .

E "trucat" acest clipulet, sau nu?

Eu zic ca e facut cu cap, nu neaaparat trucat. De ce?
Simplu, in primul rand refuz sa cred ca, oricat de misterioasa e natura, NU EXISTA un miriapot atat de mare. Prin urmare nu sunt decat 2 concluzii ( la care am ajuns eu, dar poate's eu prost :)) ).
1. Miriapodul este de marime naturala, iar sarpele e foarte mic ( si asta e varianta care zic eu ca e cea mai plauzibila ). Dupa ce am urmarit cu maaare interes si uimit de "marimea" acestuia, undeva dupa minutul 4 apar niste muste. Acestea fie erau si ele gigant :)), fie "lupta" a fost filmata foarte de aproape astfel incat sa para acel miriapod gigant.
2. Miriapodul a mancat stricat, a stat prea mult la soare si s-a dospit prea mult si probabil ca are undeva la un metru, un metru si ceva (o.O)

Am I Dumb Or What?

0 comentarii:

Post a Comment