6/02/2011

Facebook-ul si copilaria.

     Scriu acest articol pentru ca ma oripileaza felul in care copii din ziua de astazi isi traiesc copilaria. Nu o sa va plictisesc cu prea multe detalii din copilaria mea, dar vreau sa punctez anumite aspecte.
     Batran nu sunt, dar pot spune ca am avut o copilarie fericita. Am facut ca toti dintre noi prostii, am incercat mai tot ce am putut sau mi-a stranit curiozitatea, dar tot nu imi vine sa cred cat s-au schimbat lucrurile. Aproape radical, in atat de putini ani :). Nu inteleg de ce copii nu isi mai traiesc copilaria, de ce nu se mai bucura de viata. Majoritatea prefera sa stea inchisi in casa, cu ochii in calculatoare, pe Feisbuc, sau Haifaiv, sau mai stiu eu ce. Si eu le folosesc, dar unii parca sunt prea dependenti de aceste retele. Nu mi se pare normal ca un copil de 14 ani sa foloseasca Facebook-ul, sau macar foarte rar. La varsta aia ai alte prioritati zic eu, plus ca poti face o multime de alte lucruri decat sa iti pierzi timpul astfel. Tot mai putini copii fac sport, tot mai multi copii au smartphone-uri de la o varsta frageda ( sa stea pe net, sau pe "mess" ). Tot mai multi copii sunt obezi de la o varsta mult mult prea frageda ( lucru care mie mi se pare deranjant, o sa ajungem ca americanii ).
    Ideea este ca lumea se schimba, lucrurile se schimba si sincer sa fiu, mi-e frica de viitor.

Am vrut sa scriu acest articol dupa ce am vazut o stire ( AICI ) care m-a lasat masca. Pe langa cruditatea fata de acel animal, nonsalanta cu care s-a filmat si faptul ca ii se parea amuzant ceea ce tocmai facuse, este pur si simplu de neinteles.

0 comentarii:

Post a Comment